Campanii
Stand eu aiurea si fumand la locul de munca ( asta pentru ca Valorosu’ nu are sa-mi dea nimic de facut ), imi cade privirea pe pachetul de Winston Blue.Mai exact pe verso.Si ce vad acolo?In spatiul destinat campaniei impotriva pericolelor mondiale ( adica astia ca mine, care fumeaza…mama lor! ), e un desen cu un nene care arunca la cos un pachet de tigari.Sperand ca totusi pachetul ala era gol, ajung la concluzia ca ala seamana bine de tot cu un clasic pachet de Marlboro.Adicatelea JT ataca voalat Philip Morris, prin intermediul unei campanii impuse.Ma rog, pana la urma e treaba lor, nu asta ma deranjaza cel mai tare…
Problema mea e alta si anume Campania antifumatori ( ei zic ca ar fi antifumat ).Fie ea antifumat sau antifumatori, tot aberanta mi se pare.Adica ne arata cat de rau e fumul de tigara pentru ten, ne arata ca fumatul pasiv e mai periculos decat ala activ, ne arata cat afecteaza fumatul sarcina, potenta si alte chestii…Probabil, in scurt timp, ne vor acuza vehement si pentru distrugerea stratului de ozon.De fapt, ne arata cat ne nemernici suntem noi, categoria asta de oameni.
Pe langa faptul ca reusesc sa constientizez raul pe care mi-l fac fumand si ca viciul meu nu declansaza comportament aberant, pana la urma nu e treaba lumii ce fac eu.Atata timp cat nu fumez in spatii inchise sau la cativa centimetri de un nefumator, nu vad de ce trebuie sa ma arate ei cu degetul.Gravid nu voi ramane niciodata ( sper ), iar potenta mea…ei bine, asta chiar e doar treaba mea.Daca o gravida fumeaza in timpul sarcinii, e ceva grav, pentru ca pune in pericol sanatatea altei persoane.E ca si cum eu as bea si m-as urca la volan.
Cea mai interesanta chestie mi se pare cea cu fumatul pasiv.Adica asta e periculos, dar noxele de la multitudinea de masini din orase, nu mai sunt periculoase. Noxe care provin de la masini promovate frumos chiar in vecinatatea articolelor antifumat ( -ori ).Lumea e grabita, e de inteles, dar chiar asa, sa nu mai faci cativa pasi pe jos…p-asta chiar nu o inteleg…Mancarurile pe care ni le servesc frumos ambalate in supermarketuri nu mai sunt periculoase.Apa plina de tot felul de agenti poluanti e sanatate curata.Si prostia…prostia care ni se serveste zilnic la tv, radio si in ziare, aia nu e periculoasa pentru creierasele in dezvoltare?
Chiar, pe cand o campanile impotriva incurajarii etalarii prostiei?Cu aia as fi si eu de acord si as sustine-o din toti rarunchii…














July 2nd, 2009 at 12:59 PM
Mai , important e sa le demonstram ca nu stiu cu cine se pun si de ce suntem in stare . Sa fim uniti , sa nu ne lasam batuti niciodata . Sa le aratam ca oricate constrangeri ne-ar impune , oricat ne-ar speria , vom merge mai departe . Viva la revolucion !
July 2nd, 2009 at 1:03 PM
Asta suna ca o mobilizare in vestiar, inaintea unui meci
)
July 2nd, 2009 at 1:06 PM
Asta am si vrut !
July 2nd, 2009 at 1:08 PM
In cazul asta:”Pe ei, pe mama lor!Sa-i urcam pe garduri!…Hai ca azi suntem in bulan ”
)
July 2nd, 2009 at 2:14 PM
http://www.youtube.com/watch?v=-IWAprFyslg
July 2nd, 2009 at 2:46 PM
mai, ca din partea unui nefumator inrait,

, macar in interiorul orasului
si care unde va prinde pe voi fumatorii, acolo v-ar… stinge tigara,campania asta e o prostie. si voi nu aveti motive sa va simtiti neindreptatiti, pentru ca toate barurile, locuri publice adicatelea, au o hartie A4 afara, trasa la imprimanta de la copyshopu de peste drum, pe care scrie mare si citet (font 48) local pentru fumatori, adica vorba vine, fumatul ar fi permis acolo, in anumite conditii, adica in orice conditii. si sa nu-mi ziceti ca exista spatiu pentru nefumatori, ca ala e afara. adica daca inainte omu fuma ca era o tara libera, acu fumeaza ca are voie, dat fiind ca e hartiuta aia acolo, si in plus mai e si tara liberaasa ca nu vreau sa aud arogante din astea, domne, suntem scosi tapii ispasitori, etc. io cred ca se fumeaza mai mult de cand s-a interzis fumatul in spatii publice
ca despre restul… n-am ce zice, decat ca daca ar fi dupa mine, as interzice toate masinile
July 2nd, 2009 at 2:56 PM
okie,aici ar trebui sa ma ridic si sa zic faza cu ,,Hi my name is Rajka and i’m a smoker”
sunt un ,,ex”si am fost unul inrait.cind am spus stop>acum 4 ani.cit a fost de greu>incredibil de greu.am mai fumat de atunci>nu.nici macar una?>nu.mai simt nevoia?>nu.cit a durat pina sa nu mai simt nevoia de a fuma>cam 1 an.ma simt mai bine?>cu siguranta,nu mai gifii cind urc scarile sau cind ma aplec.m-am ingrasat?>da dar am dat-o pe jogging pina am cazut lat.as mai fuma?>never.sfat pt altii>este crincen sa te omori singur.si pe banii tai.in plus l-am vazut odata pe un sef de companie de tigari in UK>gras,nefumator si plin de bani.sa fiu al naibii daca ii mai bag eu bani in buzunar bastardului asta
July 2nd, 2009 at 3:10 PM
@Rajka
)
Mda…infricosator
@antispam
Ma, campania e una si chestia cu barurile e alta.Campania cred ca e o tampenie din care e posibil sa se scoata si niste bani frumosi.
Fumatul in baruri: eu as fi de acord sa se interzica.Sa se poata fuma doar in aer liber, asa cum este peste tot.Vrei sa fumezi si esti in restaurant?Du-te tata la usa, ca nu trebuie sa fumeze si altii cu tine!Mi se pare normal…
July 2nd, 2009 at 3:13 PM
uite, cu postul asta ai intrat asa intr-o tema extrem de polemica, pentru ca tocmai despre asta e vorba: despre diferitele campanii marcate de fel de fel de interese politice (mie chiar mi-ar placea sa stiu macar cate tabere sunt in joc, daca nu si pe cei care trag itele) la nivel european! (pt. ca astea sunt reglementari unitare ale EU, nu sunt nici de fel atacuri la adresa ta, sau a lui Z sau Y ca fumatori! crezi tu ca ii intereseaza pe lobby-isti ca iti strici tu, sau W plamanii, sau ca Floarea de la Maglavit fumeaza in timpul sarcinii? sa fim seriosi, ar fi naiv
la fel se intampla de exemplu si cu toata parada de masuri care se iau pentru asa-zisa protectie a climei, toate sunt mascate de interesele politice ale marilor puteri (la niveluri intre state)
in alta ordine de idei, aia cu prostia o spui super! ca si asemanarile pe care le faci cu celelalte “rele”, mai putin campania-nizate
(pentru ca nu vad domnii care ne conduc avantaje din a le discredita, ci dimpotriva
)
nu sunt eu de acord cu modul tau (oarecum infantil
) de a apara faptul in sine de a fuma… dar e alegerea ta, normal
atata timp cat alegi constient fiind de urmari (cu toate ca prea constient nu pari a fi, sac
) e ok
PS: auzi, eu cred ca stiu ce ma fac cand ma fac mare: ma fac fan de-al tau
daca-ti deschizi fan-club oficial, ma faci membru de onoare?
sau ma insarcinezi chiar pe mine sa ma ocup de asta, hehe (ca-mi place mult cum scrii
)
July 2nd, 2009 at 3:19 PM
@Rajka
perfect de acord cu tine!
July 2nd, 2009 at 3:26 PM
Gandacelul>si eu sunt perfect de acord cu mine:)))incep sa am apucaturi de dictator : lol : glumesc>ma bucur ca am scapat de viciul asta da la bere nu renunt nici daca ma rostogolesc.
July 2nd, 2009 at 4:31 PM
Esti un dobitoc si un bagabont… fumator.
Rajka, mai am si io o tzara si fac anul
Am 6 luni.
As mai fuma? Nu. Asta e important. Restul tine de motivarea fiecaruia (sanatate, bani, ingrasat&etc).
Dobitocule… io am zis de pe vremea cand eram fumator ca ala e pachet de Marlboro. Si tot de pe atunci am zis ca se duc campanii impotriva fumatorilor. Motiv pentru care m-am decis sa ma las o data cu anuntarea noii ere de dominatie( ce avea, teoretic, sa se instituie pe 1 ian.) a fumatorilor de catre nefumatori.
Pac pac…
July 2nd, 2009 at 4:54 PM
Moaaaaaa…cat scrisesi
) . Ma omori, nu alta.Dai ai si matale dreptate.Mai ales cand spui ce vrei sa te faci cand vei fi mare
)
Pai vezi tu…si ala e viciu nasol…nea adminu’ traieste fara aer, ca androidu’, dar fara bere niciodata
)
Ba…”Mai bine bagabont decat activist!”.Asta sa fie clar!Ca a spus-o un om mare…
Ma, daca ai reusit sa te lasi e lucru mare, iar daca acum nu mai simti nevoia sa fumezi, e iarasi un lucru mare…care vorbeste despre hotarare, stapanire de sine si alte calitati pe care le ai , dar nu le mai enumar ca si-asa te-ai invatat cu narav…
“Dobitocule… io am zis de pe vremea cand eram fumator ca ala e pachet de Marlboro.”…Da ma, da’ nu mi-ai zis mie
July 2nd, 2009 at 6:23 PM
Din aceasta polemica constructiva putem trage o singura concluzie: e pacat sa te omori pe banii tai si sai pui banii-n buzunarele sefilor de companii de tigari(vorba lui Rajka) mai ales cand acestia sunt nefumatori.
Adica ceva de genul,,asa fraierilor, bagati bani in tigari, omoroti-va, ca sa traim noi bine, sa avem case, masini,iahturi si amante”.
Daca scade numarul lor(al fumatorilor) dispar cateva din lucrurile pe care si le permit si sefii aia de companii de tigari si pe care le-am enumerat mai sus.
Asa ca daca va lasati de fumat dati niste lovituri de maestrii: economisiti banii vostrii+bagati in faliment diverse companii de tigari.
July 2nd, 2009 at 6:50 PM
criticul: deci asta se numeste rautacism, ce povestesti tu acolo
Numai, gata… mi se dusa toata “fantasia” (nu stiu de inseamna asta, dar folosesc colegii mei italieni expresia)… om bun cum sunt, ma gandesc sa ma reapuc… saracilor grasi, bine le-o fi acum, din cauza mea?
Acum pe bune: Criticul si Gandacelul (si poate si altii, nu stiu) au probleme cu comentariile prea mari: imi intra tot timpul la moderat si tre’ sa le dau approve. Nu stiu inca ce se intampla…
July 2nd, 2009 at 8:06 PM
@ Newsted: nu te conving argumentele oamenilor astora ca-i asa doar un puerilism acolo sa fumezi?
plus ca voiam sa-i mai dau si admin-ului ceva mai rezonabil de facut (adica sa-mi modereze mie comentariu lung) ca sa se abtina macar in timpul ala de la scris gramezi de comentarii “dobitoace” aici
(asta fu rautacism, bebe?!
)
pai ma prinsasi pe o tema pe care pot deveni pasionala, de-aia scrisai asa comentariu lung
July 2nd, 2009 at 10:48 PM
@ Cosmin B.:
E acuma si tu, esti culmea!!
Asa suntem noi, oameni care vorbim mult cand ne dam drumul la gura si la taste. Mi se pare mie sau te plangi de faptul ca eu si Gandacelul iti dam prea mult de lucru si nu te lasam sa respiri si tu ca tot omul?
July 3rd, 2009 at 1:32 AM
Criticul: Nu, nu… nu ma plang. Adica nu ma plang ca postati voi comentarii
Ma enerveaza ca nu stiu de ce va intra la moderat. Adica, nu intentionam asta. D-aia zic: ma documentez si vom rezolva problema. In principiu, nu ar trebui sa existe moderare nici pentru useri neinregistrati, dapai pentru voi… E ceva ce inca imi scapa, dar va promit: o rezolvam
Pana atunci, sper sa mai aveti voi rabdare sa postati
July 3rd, 2009 at 9:07 AM
@Cosmin B.
” zau ca-mi vine sa te giugiulesc un picut acum 
uite-l ma ce dragut e el “E ceva ce inca imi scapa, dar va promit: o rezolvam
bine, daca zici tu ca se rezolva, eu am incredere in tine
July 3rd, 2009 at 9:47 AM
=)) Stii ce drag ii e cand ii vorbesti asa?Am sa tin minte sa ma adresez lui in felul asta ( pe mine ma scuzi, am devenit filosof aseara , in timp ce dadeam autogoluri ca Dorel ).
July 3rd, 2009 at 10:17 AM
iar pe tine n-as sti pentru ce-ar trebui sa te scuz?! dar daca tot insisti tu, bine, bine, esti scuzat
July 3rd, 2009 at 6:23 PM
Chestii enervante, ziceti? Am scris despre acesti ,,dobitoci care ne conduc”.
http://gazetarul.wordpress.com/2009/07/03/nevoia-de-tatuc.
O explicatie se impune: pe wordpress mi-a luat cineva nickul si si-a facut el blog inaintea mea( ce rusine!
) asa ca pe wordpress, pe blogul meu sunt gazetarul, nu criticul ca pe mysport.